Коли процес створення сайту завершено, настав час для реалізації проведення пошукового розкручування. Це комплекс заходів, спрямованих на збільшення, підвищення рейтингу сайтів в конкретному чи іншому пошуковому запиті. Це не має значення, який веб-дизайн має веб-сайт, більш актуальне питання – чим він наповнений.

Оптимізація може бути різних типів. Насправді існує безліч способів розкрутки сайтів , однак вони діляться на “білу” і “чорну”.

Розробники веб-сайтів в Україні, найчастіше використовують білу оптимізацію.

Це включає в себе стратегію і тактику, які узгоджуються з алгоритмами пошукових систем, які, за замовчуванням, гарантують користувачам мережі відповідного, релевантного змісту, контенту Чорна ж оптимізація є такою тактикою, яка повністю ігнорує правила етичної поведінки в мережі і націлена тільки на досягнення поставленої мети. Чорна оптимізація складніша тактика, в той час як біла, спрямована на концентрацію зусиль на якість написання вмісту. Проте, проблема полягає в тому, що ні створення сайту-візитки , або будь-якого іншого сайту, не може чітко визначити окремі методи оптимізації в хороші або погані. Критерій користувача для легітимності, – чи є результат запиту, що задовольняє своїм особистим інтересам. Досвідчені оптимізатори вирішальним фактом досі вважають – намір користувача.
Наша GKS Веб-студія дотримується думки і методів «білої» розкрутки сайтів. Вважаємо його, більш надійним і довго – перспективним.

На сьогоднішній день, «виробнича дільниця» по створення сайтів до цих пір використовує і ту, і іншу оптимізацію. Як заявляється – перемога будь-якої ціною.

Причина цього полягає в тому, що створення сайтів в Україні, як і в інших країнах, зросла настільки, що, потрапити в «рейтинг-листи» ресурсів досить складно.

Таким чином, всі методи, які можуть привести до збільшення трафіку – використовуються. Дизайнери створюють привабливий дизайн, програмісти розробляють зручну структуру, копірайтери складають унікальні тексти, як оптимізатори, використовуючи все це і розкручують сайти.

Грунтуючись на досвіді “чорна” оптимізації дає більш високу позицію сайту, в той час як “біла” забезпечує більш стабільне зростання відвідуваності і, як наслідок, надають більш “живучості” рейтингу.

Веб-студії розробляючи веб-сайти вибирають метод оптимізації, орієнтуючись не на особистих уподобаннях технік просування, а на типи бізнес-моделі веб-ресурсу. Є сайти або сторінки, які рекламують товари або послуги з коротким часом життя, таким ресурсам є ідеальним «чорна» оптимізація, так як це дасть швидкий результат. Якщо ви плануєте створення корпоративного сайту, інтернет-магазину або іншого веб-сайту протягом тривалого періоду використання, – ризикувати, використовуючи таку оптимізацію не потрібно, тому що до цього досить негативно ставиться пошукова система, і якщо ви не зможете її обдурити, то ваша життя сайту, швидше за все, буде виключена з пошукових запитів.

При створення сайтів слід пам’ятати, що пункти, які були раніше ігноровані Google або Яндексом , можуть бути виявлені пізніше.

Якщо помилки дизайну або змісту (контенту) на «білій» оптимізації можна виправити, то моменти «чорного» просування можуть поставити ваш сайт під існування ризику або загрози.

Тому, якщо ви розробляєте сайти, з планами подальшого існування вашого ресурсу, то найкраще вибрати поступовий вид розвитку і просування сайту, з посиланням на «білу» оптимізацію.

Якщо ви плануєте створення сайту і його оптимізацію, так познакомтесь більш докладно з методами її реалізації, яких є велика кількість і вирішіть, який з них, «білої» або «чорної» розкрутки сайту вам підходить.