Скорочення термінів:
ПС – пошукова система.
ПФ – поведінкові фактори.
ЧПУ – зрозумілі URL-адреси людини (адреса веб-сторінки).
CMS – системи управління контентом.
SEO – пошукова оптимізація і просування сайту.

Розглянемо причини, за якими просування сайту в ТОП-10 , не все так просто і не так швидко, як хотілося б. Причини поділяються на дві групи:
* Особливості швидкості пошукових систем, що не залежать від SEO фахівця.
* Робота з сайтом і його особливості. Адаптувавши сайт до вимог пошукових систем, ви можете покладатися на хороші позиції. Це займає іноді багато часу і грошей.

І окремо відзначимо, що завдання фахівця з SEO – це вивчити алгоритми пошуку і застосувати ці знання для просування сайтів. Це колосальний обсяг аналітичної работенки.
Але часто доводиться робити чужу роботу:
– Замінювати вебмастера, дослідивши принцип CMS і, представляючи його через зміни на сайті.
– Займатися програмуванням, або шукати програміста, який знає цю CMS в тонкощах, контролювати програміста.
– Замінювати контент-менеджера.
– Верстати сторінки.
І багато, багато іншого, що не відноситься безпосередньо до SEO.Для всього цього потрібно багато часу і зусиль.
Чим більше, що приєднується до SEO фахівця роботи, тим більше порожній трата часу.

Швидкість обробки інформації від пошукових систем.

      1. Індексування.
    1. Індексатор (пошуковий робот) заходить на сайт приблизно раз в п’ять днів. Викачує за один сеанс обмежена кількість сторінок:
    1. – Перший раз, близько 30 стор.,
    1. – Другий раз 200 стр.,
    1. – Втретє 700-800 стор.
    1. Робот не завантажує весь сайт відразу, тому що у ПС обмежені ресурси.
      1. Обробка результатів індексації.
    1. Між скачуванням сторінок і викладанням в індекс проходить від одного тижня до трьох місяців. Розбіжність пов’язано з тим, що обробка індексу перевіряється, як і наскільки зміст корисно і актуально, і відповідає іншим сторінкам. Перевіряє сторінки на індексацію і допуск, і так далі.

Через цих двох особливостей роботи ПС, сайти можуть бути відсутні протягом тривалого часу у видачі, або бути присутнім у видачі в повному обсязі. Особливо важливо для:
• Знову створених сайтів.
• Сайти, у яких були змінені URL-адреси, наприклад, при створенні ЧПУ.
• Сайти, у яких з’явилося відразу багато нових сторінок.
• Сайти, які мають погану структуру і роботу складно знайти сторінку, яку він захоче завантажити.

      1. Поступове застосування.
    1. * Посилання, яка була проставлена ​​на ваш сайт буде проіндексована на протязі місяця. Контакт і потрапляння посилання на ПС в кеш, займе ще тиждень. А запрацювати на повну силу, вона зобов’язана протягом трьох місяців.
    1. * Поведінкові фактори нагромаджуються протягом 3 міс., І тільки потім застосовуються. На відміну від поновлення бази даних пошукових систем (апдейтів), які проходять раз на тиждень, Оновлення (апдейт) ПФ відбувається тільки один раз / міс.
      1. Зміна алгоритмів ПС.
    1. Google і Яндекс використовують по два глобальних поновлення на рік. Таким чином, кожні 3 міс. відбувається значне оновлення, що закликають коригування стратегії просування.
      1. Багатоетапні операції.
    1. Роботи над сайтом носять послідовний і багатоступінчастий характер. Певний і кожен етап триває близько місяця. А саме:

а

    1. . Спеціаліст по SEO проводить аудит сайту і визначається з його поточним станом,

б

    1. . На основі отриманих даних призначається в своїх діях і складає список робіт, які необхідно провести на сайті,

в

    1. . Виробляються зміни і внесення на сайт.

г

    1. . За цей час набігає нова статистика,

д

    1. . Дивитися пункт (а.) – Знову, переоцінка поточного стану сайту, – як зміни впливають на ранжування сайту.

Особливості дії з сайтом.

Далі розглянемо 8 недоліків Сайту, які перешкоджають просуванню.

      1. Сайт занадто «молодий».

Вік сайту має вирішальне значення для успіху в просуванні.
Молоді сайти не мають достатній рівень довіри з боку пошукових систем. Молоді сайти завжди ранжуються нижче, ніж старі і перевірені ресурси.
Пояснень цьому декілька:
* Пошуковики насторожено ставляться до нових сайтів. Адже багато хто з них ГС і дорвеи – сайти зроблені не для людей. Чим молодше сайти, тим менше довіри.
* У більшості випадків, нові сайти мають багато технічних помилок, і різних дефектів, які перешкоджають просуванню (наприклад, багато дублікатів).
* Сайт за короткий час свого існування не встиг придбати багато натуральних, природних зворотних посилань. Відвідуваність сайту не зможе бути високою.
* Більшість юних сайтів мають поганим поведінковим чинником через недоліки в плані зручності.
* Частина сторінок сайту можливе не проіндексована роботом ПС. Або індексуються, але відсутні у видачі – система “сумнівається” в вартості сторінки і не поспішає розташувати їх в базі даних.

Якщо ваш сайт знаходиться у віці 1 – 1,5 року, вивести його в ТОП 10 по високо конкурентних запитах набагато складніше і довше.

      1. Занадто конкурентні запити.
    1. Враховувати, що задані дуже, конкурентні запити, які просуваються конкурентами протягом декількох років, використовуючи великі бюджети. А Ваш сайт не просувався по цим запитам, або рухали некоректно, або просувається трохи часу.
    1. У цьому випадку вихід в ТОП потрібно не

менше 6-12 місяців.

      1. Існує багато технічних помилок.
    1. У виправленні технічних помилок буде потрібно певний проміжок часу, яке в його підвладно і залежить від складності робіт.
      1. Структура сайту.
    1. Яндекс і Google надають структурі сайту – одне з пріоритетних значень рейтингу (ранжируванні).
    1. Сайт з не обдуманим, і не масштабується будовою розділів – несподручен для користувача, а так само і для

просування сайту

    1. .
    1. Щоб такий сайт рухався, його доведеться переробляти. Це означає, що ПС знову буде заново індексувати сайт. Знову ж таки, це займе час, щоб накопичити і обробити ПФ. Так, це знову затримка за часом. Але якщо Ви не проведете оптимізацію структури, ефективного просування доведеться довго чекати.
    1. Через проблеми зі структурою завжди виникають проблеми з легкістю в зручності:

* Немає звичних і зручних засобів навігації.

* Дуже тяжко зорієнтуватися на сайті.
* Нездійсненну відшукати потрібну інформацію.
* Веб – сайт перевантажений непотрібними, відволікаючими елементами.
* Наявність обов’язкових реєстраційних дій у виконанні будь-яких дій.
Такі помилки досліджують в аудиті юзабіліті, який може зайняти кілька днів в залежності від характеристик конкретного сайту. А ось виправлення виявлених недоліків може тривати до декількох месячішек – в залежності від посильності.

      1. Сайт даремний або корисніше, ніж інші.
    1. * Сайт не має ніякої цінності для користувачів. Є багато сайтів – в ньому окремі статті, і не зрозуміло про що він, і контакти.
    1. 2. Контент сайту рерайт з інших сайтів. Сайт нічим не виділяється, пропонуючи те ж саме, як і багато схожих сайти.
    1. Необхідно реально знаходити рішення проблеми відвідувача. І вирішувати це питання краще, ніж конкуренти.
    1. SEO специалист розробляє стратегію для сайту на основі дослідження аудиторії і конкурентів. Ми, знову повертаємося до аналітики, реструктуризації, створення контенту і часу

просування сайту

    1. .
      1. Кинутий сайт, або «сирий».
    1. Сайт справляє враження, що він не добудований або покинутий.
    1. приклад:
    1. * Не оновлюються новини.
    1. * У розділі «Новини» не новини, а стародавні статті.
    1. * Застаріла ціна товару, Дата давно минулих акцій.
    1. Сайт потрібно постійно розвивати, наповнювати, стежити і переконуватися, що він “виглядає славно”. Найчастіше, SEO-фахівці витрачають багато часу,

щоб переконати клієнта,

    1. що ресурс зобов’язаний жити, розкручуватися і розвиватися. У тому, що занедбані сайти ніколи не матимуть успіху.
      1. Фактори довіри та участі.
    1. Ці фактори важливі не тільки з маркетингової точки зору, але і також враховуються Google і Яндексом,
    1. Деякі негативні фактори:
    1. * Ніяких коефіцієнтів впевненості і довіри для користувачів – відгуки, сертифікати, ліцензії, реальні історії покупців, фотографії та дані співробітників, юр. адреса, адреса офісу та інші контактні організації.
    1. * Без участі користувача, відсутні: гарячі пропозиції, акції, бонуси, конкурси і т. Д.
    1. У дослідженні, стратегії розвитку, збір даних і введення грамотної структури сайту буде потрібно час. Але набагато більше часу йде на переконання клієнта в важливості цих факторів. Часто виконання рекомендацій тривають нескінченно: контакти відсутні, не проводяться акції, не поширюються чутки, і т.д.
      1. Відсутність наявності посилання на ваш сайт.
    1. І подивимося, скільки часу буде потрібно для просування сайту посиланнями.
    1. • Припустимо, що у нашого конкурента і «лідера» 1000 посилань.
    1. • Розміщуємо або купуємо по 20 посилань в день, то буде потрібно близько семи тижнів (багато і в короткі терміни не можна розміщувати – щоб не потрапити під фільтр “контрольний вибух”).
    1. • Через півтора місяці ми купили 1000 посилань. Але до цього часу індексується лише мала частина.
    1. • Приблизно після двох з половиною місяців з початку розміщення, всі посилання, на ваш ресурс будуть проіндексовані.
    1. • Приблизно через чотири-шість місяців від початку розміщення, необхідні посилання почнуть, функціонувати.
    1. Цей приклад – це ідеальний випадок. Насправді все набагато важке і складніше. Ви повинні вміти відбирати донорів, працювати з якорями і т.д.

Просування сайту

    1. – процес довгий і не дешевий, але ефективний і працює на тривалий результат.

Щоб сайт почав покращувати свої позиції необхідно:
* Своєчасно виконувати запропоновані зміни фахівцем SEO . Чи не заволікається терміни прийняття рішень.
* Постійно розвивати сайт, згідно пропонованого плану SEO просування .
Тоді сайт зможе досягти хорошого рівня видимості і трафіку вже в найближчі місяці.

Просування сайтів (СЕО) – це для компаній і сайтів, які розробляються і створюються надовго і хто готовий інвестувати в сайт.